Materialen/Kluisjes/Lockers


Beste coaches/spelers/trainers van MHC DEURNE

Vanaf maart 2019  starten we weer met de 2de seizoenshelft 2018/2019.

MHC Deurne gaat werken met kluisjes voor de teams.
Deze kluisjes staan in het materialenhok tegenover de houten lockers.
Elk team heeft een eigen houten locker waarin de keeperstas kan worden opgeborgen.
Daarnaast krijgt elk junioren-/seniorenteam een kluisje waarvan de aanvoerders en/of de coaches al een sleutel hebben opgehaald (uitzonderingen daargelaten).
De mails hiervoor zijn al eerder gestuurd.

Ieder team krijgt 2 rode ballentassen met daarin ballen, hesjes en pionnen. (muv van Veteranenteams/trimhockeyers, Dames 1 , Heren 1 en Meisjes MB1).
1 tas kan voor aanvang van de wedstrijd voortaan worden meegenomen met inspeelballen/hesjes enz.
Zorg dat de aanvoerder en/of coach de sleutel bij heeft bij trainingen en wedstrijden om bij deze spullen te kunnen.
Na afloop van je training berg je alle spullen weer netjes op in deze rode tassen. Tel de ballen!

Alle spelers in een team zijn verantwoordelijk voor de materialen die in de lockers en kluisjes staan maar ook voor de shirtjes/ ehbo doosjes en meer spullen die door de club zijn verstrekt.

Wij hebben geconstateerd dat er teams zijn die in het begin van het seizoen (september 2018) maskers hebben ontvangen en deze nu al tot 2 keer toe kwijt zijn geraakt.
Dat is een kostbare zaak.
Neem als team de verantwoordelijkheid en controleer altijd na afloop van een training/wedstrijd je spullen!
Zeker maskers dienen na afloop weer mee naar Deurne te worden genomen, zeker bij UIT wedstrijden.
Zet anders je telefoonnummer op de maskers zodat je gebeld kan worden indien ze gevonden worden.

Er zijn nog een aantal reserve maskers op de club en teams die extra maskers nodig hebben kunnen dit aangeven bij Hetty Nibbelke.
Teams die maskers kwijt zijn kunnen tegen een vergoeding van 20 euro per masker deze ‘kopen’.
Na afloop van het seizoen levert ieder team de hoeveelheid maskers in die uitgegeven zijn door de club ( al dan niet zelf betaald) tegelijk met de shirtjes/ehbo doosje en ballentassen met inhoud.
Neem je verantwoordelijkheid en ben dus zuinig op de spullen van de club.

De Jongste Jeugdteams hebben rugzakken/tassen gekregen met daarin shirtjes, ballen en ehbo doosje.
Voor hun geldt dat zij in de winter en voor de zomer hun spullen weer inleveren. Er worden dan opnieuw teams gemaakt en dan worden ook de tassen opnieuw gevuld met de nodige spullen.

Elk team dient zorg te dragen voor de spullen.
Ben je spullen kwijt, dan zul je als team het bedrag van de spullen moeten gaan vergoeden.
In overleg met het bestuur is ervoor gekozen om de volgende bedragen te vragen voor spullen die kwijt zijn:

Maskers kosten 20 euro per masker
Shirts kost 25 euro per stuk
Hesjes kost 2,50 euro per stuk
Voor de ballen worden voor als nog geen kosten berekend.
Het is ook niet de bedoeling om bij tegenpartijen te “shoppen” als je ballen kwijt bent. Zorg dat het aantal ballen die je nu hebt gekregen ook bij het einde van het seizoen nog compleet is.

 

Voor het gemak hieronder een lijstje bij welke personen je kunt zijn voor de materialen;

Hetty Nibbelke : uitgifte maskers/shirtjes
: uitgifte tassen Jongste jeugd
Mieke Jansen : uitgifte van alle shirtjes/truien
Zaalhockeyspullen/riempjes/hoezen
Werner van Mullekom : kluisjes/sleutels
Sabine Jorissen : alle materialen (keeperspullen)

Alvast bedankt voor jullie medewerking en veel succes dit seizoen !

Sportieve groetjes,

Materialencommissie
Sabine Jorissen ( 06 23 93 48 48 )
Werner van Mullekom ( 06 13 75 35 88 )

Shirtjes/maskers commissie
Mieke Janssen ( 06 20 47 40 66 )
Hetty Nibbelke ( 06 37 16 71 14 )


Deel op sociale media:

Terug naar boven