Funkey

Funkey hockey

Funkey hockey is er voor de allerkleinsten van onze club. Je kunt al bij ons terecht als je 4 jaar bent! Je leert hier op een speelse manier de basis van het hockeyspel.  Rond je 6de verjaardag stap je over naar de hockeyklas. Daar word je meer voorbereid op het gaan spelen van wedstrijdjes.

Een training, hoe ziet hij eruit?

Bij een Funkey training is plezier het allerbelangrijkste, wij vinden het erg belangrijk dat de kinderen met veel plezier komen en weer met een lach naar huis gaan. We bieden verschillende oefening aan tijdens een training zoals; tikspellen, bewegen op muziek, spellen met een bal en natuurlijke echte hockey oefeningen. Spellen die te maken hebben met hockey doen we vaak met een stok en een ring en natuurlijk gaan we ook aan de slag met echte hockeysticks en ballen. Na de training sluiten we af met een bekertje drinken in de kantine!

Trainingstijden

De training is op zaterdagochtend van 9.30 tot 10.15 op veld 1. Ouders mogen blijven kijken.

Goed om te weten

Het is niet nodig om spullen of kleding aan te schaffen voor Funkey hockey. Wat we wel vragen is kleding en schoeisel waarmee je gemakkelijk kunt bewegen en sporten. Hockeysticks zijn aanwezig op de club! Bij interesse ben je altijd welkom om te komen kijken. Ook bieden we 2 proeftrainingen aan!

Wil je graag meer informatie?

E-mailadres: [email protected]

Ook kun je bellen met de jongste-jeugdcoördinator: Janne Paaps : 06-13334290