Privacy beleid MHC Deurne

Dit is het privacy beleid van MHC Deurne, gevestigd te Deurne en ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 40236607. Dit privacy beleid, dat is vastgesteld door het bestuur, omschrijft welke persoonsgegevens wij verwerken en voor welke doeleinden deze persoonsgegevens worden gebruikt.

INLEIDING
Met dit privacy beleid willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Tevens geven we hiermee invulling aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

MHC Deurne hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. MHC Deurne houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de AVG. Dit brengt met zich mee dat wij in ieder geval:
- Jouw persoonsgegevens verwerken in overeenstemming met het doel waarvoor deze zijn verstrekt, deze doelen en type persoonsgegevens zijn beschreven in dit privacy beleid;
- Verwerking van jouw persoonsgegevens beperkt is tot enkel die gegevens welke minimaal nodig zijn voor de doeleinden waarvoor ze worden verwerkt;
- Vragen om jouw uitdrukkelijke toestemming als wij deze nodig hebben voor de verwerking van jouw persoonsgegevens;
- Passende technische en organisatorische maatregelen hebben genomen zodat de beveiliging van jouw persoonsgegevens gewaarborgd is;
- Geen persoonsgegevens doorgeven aan andere partijen, tenzij dit nodig is voor uitvoering van de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt;
- Op de hoogte zijn van jouw rechten omtrent jouw persoonsgegevens, je hierop willen wijzen en deze respecteren.

Als MHC Deurne zijn wij verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens. Indien je na het doornemen van ons privacy beleid, of in algemenere zin, vragen hebt hierover of contact met ons wenst op te nemen kan dit via de [email protected].

1. DEFINITIE PERSOONSGEGEVENS
Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleiden naar een levende natuurlijke persoon (dus niet naar een organisatie, vereniging of bedrijf). Bijvoorbeeld: leden van een vereniging, bestuursleden, vrijwilligers, enz. Persoonsgegevens geven feitelijke informatie over een persoon, bijvoorbeeld iemands naam, geboortedatum of geslacht.

2. GEBRUIK VAN PERSOONSGEGEVENS
2.1 Wij vragen persoonsgegevens van je indien je:
(a) lid wordt van MHC Deurne;
(b) je opgeeft voor onze nieuwsbrief.