Gezocht: tijdelijk leden 'statutencommissie'

Nieuws afbeelding 28-6-2023

Het bestuur zoekt op korte termijn enkele leden (minimaal 3) die willen toetreden tot de ‘Statuten Commissie’. Meld je aan bij de secretaris via [email protected] of via 06-19904420.

De huidige statuten zijn in 2015 vastgesteld. De KNHB heeft een statuten sjabloon gemaakt om aan de hand van dit sjabloon de statuten in te richten. Er is voldoende reden om nog eens het hele proces te doorlopen. Het nodige voorwerk is al gedaan. Wij verwachten dan ook dat de tijdsinvestering relatief beperkt zal zijn. Ben je iemand die secuur is, sterk in het beoordelen van teksten en/of juridisch goed onderlegd? Meld je dan aan. De procedure van het wijzigen van de statuten, zoals het bestuur voorstelt, is opgenomen in de notulen van de ALV d.d. 22-06-2023.