Buitengewone Algemene Ledenvergadering 26 oktober

Nieuws afbeelding 27-9-2023

Op donderdag 26 oktober om 20:00 uur in de kantine van MHC Deurne vindt een Buitengewone Algemene Ledenvergadering plaats met als onderwerp:

Voorstel wijziging van de statuten.

Statuten zijn bepalingen en grondregels die ten grondslag liggen aan een vereniging. Wat de Statuten zijn voor een vereniging, is de grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden. Kortom, het gaat over het waarborgen van de toekomst van onze hockeyclub.

Door je aanwezigheid als lid beslis je dus rechtstreeks mee over de toekomst van de club. Niet verschijnen betekent feitelijk: stilzwijgend instemmen met de voorgestelde statuten. Jullie aanwezigheid wordt dan ook zeer op prijs gesteld. Wij hopen dan ook zo veel mogelijk van jullie te zien op donderdag 26 oktober. Via de mail hebben jullie de volgende documenten ontvangen:

1. Een samenvatting van de belangrijkste voorstellen voor het wijzigen van de statuten vanuit de statutencommissie.

2. De voorgestelde nieuwe statuten.

3. De huidige statuten (2015).

PS. De jaarvergadering zal plaatsvinden op donderdag 16 november. Nadere informatie volgt.