Algemene Leden Vergadering 22 februari 2024

Nieuws afbeelding 9-12-2023

De kascommissie is akkoord met de financiële administratie.

We hebben 2 ALV's uitgeschreven: namelijk 1 en 22 februari 2024.

De contributienota 's voor het veld- en zaalhockey vallen rond de kerst op de deurmat.

Er spelen nu drie belangrijke zaken bij de club, te weten de financiën over vorig seizoen, de nieuwe datum voor de ALV en de betaling van het lidmaatschap.

Ten eerste kunnen we jullie mededelen dat de kascommissie akkoord heeft gegeven op de financiële administratie over vorig seizoen.

Ten tweede kunnen we nu een nieuwe datum plannen voor de ALV. Omdat de uiterste termijn voor het vaststellen van de nieuwe statuten (helaas) is verstreken, hebben we twee data. De eerste buitengewone ALV zal online plaatsvinden op 1 februari 2024 en heeft 1 agendapunt: de nieuwe statuten (er dient opnieuw gestemd te worden). De tweede ALV zal fysiek plaatsvinden op 22 februari 2024. Daar zullen we, onder anderen, de nieuwe statuten vaststellen en de financiën over het vorige seizoen presenteren.

Ten derde de facturatie van het lidmaatschap en het zaalhockey. Deze is, zoals jullie wellicht al hebben gemerkt, later dan gebruikelijk. Dit komt in eerste instantie door een probleem in het onderliggende systeem, LISA. Dat probleem heeft de penningmeester inmiddels opgelost en de facturen staan klaar. De KNHB voert echter nog een controle uit over die facturen, voordat wij ze kunnen verzenden naar jullie. Die controle duurt langer dan we verwacht hadden en we zijn in contact met de KNHB/LISA om dit zo snel mogelijk af te ronden. Door deze (extra) vertraging is het echter zo dat jullie zowel de facturen voor het lidmaatschap als voor de deelname aan het zaalhockey tegelijkertijd en rond de Kerst zullen ontvangen. Dat is mogelijk een financieel ongelukkig moment, en wij hopen op jullie begrip.