Mei vakantie

Nieuws afbeelding 30-4-2024

De mei vakantie met 5 mei en Hemelvaart en daarna Pinksteren levert altijd in het hockey een grote lente break op. Elk jaar, dus eigenlijk niets nieuws. Sommige trainingen ga door, andere niet. 3 jeugd teams en 3 senioren teams starten weer op 11 en 12 mei, 3 andere jeugd teams spelen op zaterdag 18 mei. De weekenden 25, 26 mei en 1,2 juni wordt er weer volop gespeeld. Weekend 8,9 juni spelen de meesten nog en zondag 16 juni sluiten 3 seniorenteams de competitie af. De lente is een echte rommelige periode voor het hockey. Het najaar heeft wat meer structuur met alleen de herfstvakantie als spelbreker in het midden van de spelreeks..

Bij sommige teams is het spannend: worden we kampioen of bij anderen degraderen we.

Dames 1 heeft nog hard punten nodig om niet op de een na laatste plaats (degradatie) te eindigen.

MO14-1 heeft met nog 3 wedstrijden te gaan kans op kampioenschap. Maar de wedstrijden tegen de koploper zijn al achter de rug. Spannend einde, op doelsaldo?

MO12-2 staat bovenaan. Ook hier nog 3 wedstrijden te spelen. Alle hoog geplaatste teams zijn nog eens tegenstander. Succes.

Geniet van de meivakantie en tot snel weer op het veld.