Bestuurswisselingen MHC Deurne

22-7-2019

MHC Deurne heeft tijdens de Algemene Ledenvergadering van 13 juni jl. een aantal nieuwe bestuursleden benoemd.

Bart van Goch neemt het voorzitterschap over van Chantal Wentholt, die per 13 juni 2019 is afgetreden. Chantal is tijdens de Algemene Ledenvergadering benoemd tot erelid van MHC Deurne, mede vanwege haar tomeloze inzet en betrokkenheid tijdens haar 5 jaar voorzitterschap van onze vereniging. In mooie, maar ook tijdens moeilijkere tijden. Chantal heeft nu, letterlijk, het stokje overgedragen aan Bart.

Erik Kuunders en Twan Aldenzee zullen samen het technisch voorzitterschap voor hun rekening nemen. Een belangrijke functie binnen MHC Deurne waarbij onze vereniging zich zowel richt op de breedte- als de selectieteams, maar ook een vereniging is voor de G-Hockeyers en trimleden.

Thijs Moons heeft zijn taken als Secretaris overgedragen aan Marcel van Zeeland. Als Secretaris zal Marcel zorg dragen voor een verantwoord beheer van de secretariële processen van onze vereniging.

Jeroen van Asseldonk heeft tijdens het afgelopen seizoen al de nodige veranderingen aangebracht in de kantine, zowel zichtbaar als niet direct zichtbaar. Nu is hij ook formeel toegetreden tot het bestuur en verantwoordelijk voor de kantinecommissie.

Hein Verbraak en Eef van den Broek zullen hun taken als respectievelijk Penningsmeester en verantwoordelijke voor de PR/Communicatie binnen het bestuur van MHC Deurne voortzetten.