Wedstrijden en trainingen afgelast t/m 28 april

1-4-2020

Beste leden en ouders,

Naar aanleiding van actuele ontwikkelingen en eerdere berichtgeving zijn alle wedstrijden én trainingen afgelast tot en met 28 april. Dit betreft een maatregel genomen door de KNHB en geldt voor alle teams ongeacht niveau en competities. De KNHB streeft ernaar de afgelaste wedstrijden op een later tijdstip in te halen en zal de mogelijkheden daartoe onderzoeken. Alle eerder gecommuniceerde maatregelen zijn dus verlengd tot en met 28 april.

Geen hockeyactiviteiten, clubhuis is dicht!

Alle hockeyactiviteiten (trainingen, bijeenkomsten etc.) zijn afgelast tot en met 28 april, ook al zijn deze bijeenkomsten/trainingen met minder dan 100 personen. Het clubhuis is dicht. Daarnaast doen wij op iedereen een dringend beroep om niet op eigen gelegenheid toch naar de club te komen en/of zelfs de velden te betreden om te hockeyen!

Wij houden de ontwikkelingen en updates in de gaten en zullen zodra er nieuws is over trainingen en/of wedstrijden dit via de gebruikelijke kanalen communiceren.

Sportieve groet,
Bestuur MHC Deurne