De eerste trainingen weer van start!

Nieuws afbeelding 5-5-2020

De 1etrainingen van onze jeugd zijn goed verlopen volgens de richtlijnen van de KNHB en RIVM. Blije gezichten, en rode wangen van de inspanningen waren de traktatie op deze trainingsavond. De kinderen hebben elkaar gemist en het is fijn om te zien wat onze rol als vereniging is. We kijken deze week nog of de opzet van trainingen en de logistiek van en naar het veld goed verlopen. Al onze trainers en vrijwilligers zijn enthousiast om alles in goede banen te leiden. Op de parkeerplaats werden de kinderen via het "Kiss en ride” systeem netjes afgezet. Eindelijk en lekker, was een veel gehoorde kreet toen de kinderen het sportpark oprenden. De eerste versoepeling in deze corona periode, geeft ons allemaal weer wat lucht en hoop.

De komende periode doen we ons uiterste best om de kinderen weer lekker te laten hockeyen en staat het sociale aspect op 1.

We blijven de richtlijnen volgen.

Mocht u vragen hebben, op of aanmerkingen hebben, laat het ons weten. Erik Kuunders zal namens het bestuur als Corona coördinator dan uw aanspreekpunt zijn via [email protected]

In deze bijzondere tijd wil ik nogmaals benadrukken; MHC zijn we samen en we doen het samen! #samensterk

Namens het bestuur

Bart van Goch