Hockeykamp MHC Deurne

Nieuws afbeelding 25-6-2020 Misschien heb je het al gehoord: op dinsdag 21 en woensdag 22 juli vindt er een hockeykamp plaats op onze eigen club! Dit kamp is alleen voor jeugdleden van de jongste jeugd tot en met de B-jeugd van MHC Deurne.

De afgelopen periode heb je het hockey waarschijnlijk flink gemist. Denk daarbij aan een wedstrijd en aan een tweede training. Misschien heb je het zelfs zo gemist dat je dolgraag door wil blijven hockeyen. Maar dan is het al ineens zomervakantie en ligt het hockey wéér stil. Daarom heeft MHC Deurne ervoor gekozen om een eigen hockeykamp te organiseren onder leiding van Jeroen van Asseldonk. Dit hockeykamp vindt plaats op dinsdag 21 en woensdag 22 juli 2020. Tijdens dit kamp wordt er veel aandacht besteedt aan de techniek en aan duels. De groepjes worden begeleid door onze eigen Heren 1 en Dames 1. Ook voor de keepers is er een speciaal programma op dit hockeykamp! Tijdens het kamp komt er een tophockeyer langs voor een clinic. Mis dit dus niet!

Wie: Jeugdleden van MHC Deurne van 6 tot en met 16 jaar
Wat: Hockeykamp
Waar: MHC Deurne
Wanneer: 21 en 22 juli 2020
Hoe laat: 9:30 - 17:00 uur
Kosten: € 40,00 inclusief shirt

Tijdens het kamp wordt gezorgd voor de lunch en voor tussendoortjes. Eigen eten en drinken meebrengen is dus niet nodig. Wel is het handig om een eigen bidon mee te nemen, deze kan dan meegenomen worden naar het veld.

Alle (ouders van) jeugdleden hebben hier een mail over gekregen. Daarin is de link te vinden voor het aanmelden. Mocht deze onverhoopt niet zijn aangekomen, dan kun je altijd een mail sturen naar [email protected]. Ook als er nog vragen zijn kan er gemaild worden naar dit mailadres.

Hopelijk tot 21 en 22 juli!