Avondklok

22-1-2021

Beste leden en ouders,

Zoals bij iedereen bekend moet iedereen vanaf zaterdag 23 januari tot en met (in elk geval) dinsdag 9 februari vanaf 21:00 uur thuis zijn tenzij zij tot een uitzonderingsgroep behoren. Dit vraagt van onze vereniging om de jeugdtrainingen zo in te plannen dat onze jongere leden en de begeleiders buiten kunnen sporten en vervolgens op tijd thuis kunnen zijn. Desondanks zijn we blij dat hockeyen voor de jeugd nog altijd zonder verdere beperkingen mogelijk is.

Het bestuur bekijkt momenteel samen met de Technische Commissie en de trainers naar mogelijkheden om te trainen met inachtneming van de avondklok.

Uiteraard heeft onze vereniging begrip voor kinderen en ouders die het niet prettig vinden onder deze omstandigheden te blijven trainen. Vanzelfsprekend mag iedere ouder of hockeyer is een eigen afweging over maken.

Indien bekend is wat er wel of niet mogelijk is, zullen we hier iedereen over informeren. We hopen op een passende oplossing voor onze jeugd. Met uiteraard inachtneming van alle restricties.

Sportieve groet,

Bestuur MHC Deurne